Hoppas ni fick en fin tur- kunde inte denna helgen. Lördagen borde väl ha funkat, sol fast ganska blåsigt. Jag tänkte åka med min mc-klubb förra söndagen (tillhör min arbetsplats) de flesta kör glidare. När jag kom dit så var det lite regnigt men inget störtregn, men det gänget enades direkt om det var bäst att åka hem igen ! Grabbarna var väl rädda om kromet, tur att vi scooterister inte har såna problem ;Det verkar som vi som kör scooter är betydligt mindre rädda för dåligt väder. Jag jobbar nästa helg men vi kanske kan ta en tur 23/9 ? Vi får höras framöver. Jag har lite ideer om körvägar som jag skrev om i våras.
Tjena Erik, och tack för senast..
Jag brukar kunna komma loss på helgerna så det kan säkert funka.
Var även inne på att ta en runda till johans och sedan vidare upp till trollhättan på lör alt. sön 29/30 om någon vill samåka ^^
helgen som var såg bra ut men få som kom, saknade 2st MP3 som jag försökt lura dit samt vår nya italienare med Nexus 500. Men det kommer fler soliga helger...
"Scooter säsong" vad är det för påfund jag scootrar året runt, bara riktiga knuttar som tar skydd när det blåser

// M