Efter att ha tillryggalagt ca 60 mil de första två veckorna så var det dags för första tvätten och en genomgång av alla luckor och nivåer.
Jag märkte att skruven som håller panelen till tändstiften på plats var lös, hade jag kört ett par mil till så hade jag förmodligen tappat bort panelen.
Så jag tog mig tid att gå igenom alla synliga skruvar och spänna åt dem. Blev både ett och två varv på en del av dem.
Har ingen tidigare erfarenhet av hoj men kan tänka mig att vibrationerna och konstruktionen med fastskruvade plastluckor gör att problemet uppstår. Ni som har längre erfarenhet, är det något som ni stött på tidigare? Händer det att skruvarna lossnar och luckor försvinner eller har min hoj bara råkat ut för en arbetare med reumatiska handleder som inte orkade dra åt alla skruvarna ordentligt?
Annars funkar hojen problemfritt och själv har jag blivit en fena på att göra åttor på parkeringsplatser, men har även haft tid att utforska småvägarna i Roslagen.

P.S. Traditionsenligt så har MP3:an nu med pompa och ståt (en champis delad med flickvännen) döpts till Isabella Berlusconi.
En riktig diva är född!