ah då missuppfatta jag dig, men blev ju bra ändå eftersom du som vanligt hade mycket kunskap innom området

Jag funderar på att försöka sänka min jag med lite, som det är nu glider jag framåt på sadeln för att få tryggare fotfäste.
Det behövs när man har frun bakpå och tyngdpunkten blir så pass högre.
Ska fortsätta följa dina trådar med stort intresse

Tackar ödmjukast för berrömet -
Billigaste modden om man inte räknar med att tappa ur luften ur däcken förståss.. Bäst att påpeka det annars är det väl någon som rättar en HAHA

Ett tips är att kolla in den där bulan under sadeln där man pillar in sadelskyddet. Förresten är det någon som använt den??
- Ärligt alltså. HeHe

Det gorde nästan en tum i höjd när jag tog bort den, i framkant då. Man behöver en tång/avbitare för att pilla bort mälorna som håller "sadelskinnet".
Sedan är det en smal sak att pilla bort kåpan under.

När man häftat tebax skinnet så syns inget för skummet håller formen perffa. Men det märks när man sätter sig.
Kan säga att sadelsensorn fungerar helt perfekt efter operationen oxå.
Att tänka på!! Använd inte en enkel 79 kronors häftpistol för att skjuta tebax skinnet. den orkar inte slå i den hårda plasten, man behöver en kraftigare häftapparat. typ 379kronors eller helst en tryckluftsdriven.
Jag åker oxå 95% med bönan på så det vill till att man känner sig säker..
Därför är jag oxå mera intresserad av acceleration än toppfart. Man vet ju att tösera får mera snigelspår i trosan av acc än toppfart..

Eller??
Trvlig helg på alla och dax nu för