börjar bli dax nu när värmen kommer lite smått.
Blir det fint till helgen så ska bakhjulet demonteras på Draken (Fuocon alltså) och det ska klämmas på ett 160 däck på den.
Ska bli intressant hur trångt det kommer att bli eller om det funkar över huvudtaget. Måste komma ihåg kameran bara.

Dax för det ett olja och filterbyte ärdet oxå. så det hägrar oxå. Har planer på att byta främre blinkerserna till ett par andra får se hur deet blir.
Sedan något mindre roligt.
Beställde ett par justerbara bromsgrepp -billigt på vinst och förlust, för har lite koll på att vissa ducati kanske, kanske har samma eller liknande grepp pånågra av sina maskiner, det var 21 Januari. efter en tid så började jag maila och ringa och fråga om mina grepp till företaget. Inget svar på tele eller mail. efter ca 6 veckor så får jag mailsvar att det har blivit backorder på dessa grepp flera ggr.
(Ehh men som jag förstod så skulle dessa produkter vara på lager eftersom de var på rea.)
Ingenstans står det på hemsidan om deras produkter finns på lager eller ej. bara att "lägg i kundvagnen" Antog då naturligtvis att de hade produkten på lager och beställde, betalade förskott. För att slippa avgifter.
Men de kan skicka tebax mina stålar om de får mitt kontonr. De fick kontonr dirr.
Mailat igen och senast för 2 veckor sedan skulle de ha en "körning" för att återbetala mina penger
Påpekade oxå att det är oetiskt att sälja prylar som man inte kan leverera så NU har dom tagit bort produkten från hemsidan.
Än idag har jag inte fått mina grepp eller pengar. 2012-03-13
Jag brukar kolla recesioner på företag men inte denna gång. för det var billigt -och då fick jag bråttom det var ju outlet.. kan ju ta slut. Sedan har jag kollat på nätet och företaget har fått blandade recensioner.
Jag hänger inte ut någon men säger bara att det har inte funkat bra för mig iaf. Får jag mina stålar eller grepp så tänker jag givetvis skriva det här. Men just nu är jag besviken på mc online.se

Nu hoppas vi på fint väder snarast så man kan börja åka och att kommun får fram sina sopmaskiner så allt farligt grus kommer bort.

EDIT - Nu har jag fått tillbaka mina pengar. Det tog en stund och irriterad blev man, Men jag är iaf inte lurad.2012-03-25