Hej kära trehjuling hojare.
Är ny på forumet i den bemärkelsen att detta är mitt första inlägg men har läst nästan alla inlägg under 3 hjuling kategorin.
Nu till mitt ämne, Jag har länge velat skaffa en hoj men att ta A kort har jag i dagsläget inte tid med (eller lust)
Råka av en chans i april se en MP3 och sprang genast hem och sträck läste allt jag kunde om den.
Blev dödskär

Min fråga till alla er underbara människor här på forumet är:
Vad kostar det er i månaden när ni pendlar med eran 3 hjuliga hoj?
Försäkring,skatt,bensin/månad i snitt.
Jag har länge försökt övertala frugan att jag ska köpa en MP3 eller Fuoco men hon låter sig inte övertygas.
Bor i Borås och ska börja pendla till Göteborg (stampen) kanske 7 mil en väg direkt från huset till kontoret.
Tacksam för alla svar då dom kommer användas i min överläggning med regeringen :-) och måste säga att ni alla här verkar vara störtsköna :-)
Ännu en anledning att få bli en i detta underbara gäng av 3 hjuling åkare :-)
Såg en MP3 vinröd för några veckor sen och höll på köra av vägen av extas medans jag skriker till Frugan: En sån, en sån precis en sån ska jag ha :-)
MVH Matias
Ett kul och annorlunda inlägg och välkommen till forumet.
Året var 2007, på våren skall tilläggas. En kvällstidning (minns inte vilken) hade testat en Piaggio mp3 250.
Reporten berättade om B-körkort och att den var kul att köra.
En så'n skall jag ha var det första jag tänkte

Nu till övertalningen med

frugan.
Jag hade det enkelt, jag gick genast på hennes hästar och sa att nu är det min tur

Protester och svavel

från

Nu var det så att jag var mitt i mellan 50 och 60 år och menade på att jag kolar kanske snart

och jag vill ha kul
innan det inträffar

Inte för att jag på något sätt är sjuk eller så, snarare tvärt om.

Gav med sig och det mycket pga dom dyra hästarna (tror jag)
Konstigt att

skall ha en sådan makt
Nåja, man vill ju ha lugn och ro

Där för är det lika bra att förhandla

Inga protester när jag böt in min 250 år 2008 till en fuoco och torskade 30.000 Kr på mellansumman

Men att man måste ha kul medan man kan, den saken är klar

eller hur

KJelle