Jahapp, skulle ta en tur med tjejen när det var varmt och fint.
På med kläder, skydd och allt, svettigt, varmt... Rulla ut åbäket ur garaget, vrider på nyckeln och start-motorn drar 5 tunga varv för att sen stanna och klicka. FÖR 3:E GÅNGEN sen jag köpte den...
Pust o stön med några svordomar uppför den lilla lutande infarten till garaget igen...

Första gången var det mitt fel, drog tändningslåset för långt så jag satt på P-lyset, bahh...

Men nu har jag lärt mig att om man håller in nyckeln medan man vrider till styrlås så stannar nyckeln innan p-läget, så länge man har nyckeln i. Och när det hände så var batteriet helt stendöd bara efter några timmar, displayen lyste knappt o start motorn hostade inte ens till då.
Så det felet har det inte varit dom 2 senaste gångerna, start motorn kommer ett par varv men orkar inte riktigt.
Men nu har den stått i flera dagar men jag har kört flera mil i sträck sen jag laddade batteriet sist för nån vecka sen, så det måste vara laddningen som är problemet tycker jag.
Gjorde den enkla felsökningen, kollade säkringar och om den drar nån tjuv ström när tändningen är av. Men allt ser ok ut vad jag kan se.
Någon som har några kloka ord eller egna erfarenheter av detta?
Har ju fortfarande garanti så jag får väl lämna in den...