Tack Thomas!
Calvin, attans, den där 997:an lär ha kostat en slant att reparera. Hoppas att du hade en ordentlig försäkring på den! Gatustensbelagda serpentinvägar kan vara lömska, i synnerhet om det är blött. Det har jag fått lära mig på min mountinebike (har fortfarande ärr på knät)!

Men ack vad skönt det är att köra i Alperna om det är fint väder och inte överdrivet mycket trafik!
Nåja, jag har äntligen hunnit hämta hojen. Tyvär var det en liten lackskada på grillen och stänkskärmen kom inte i tid för att monteras. Ny grill och stänkskärm kommer till 100-mils genomgången säger säljaren och bjuder på kostnaderna för stänkskärmen som en liten kompensation. Allt annat funkar fint och jag har nu hunnit hojja runt en del (12 mil om jag minns rätt), tränat på stora P-platser och kört lite småvägar i Uppland. Übernöjd!

Har också lyckats parka både MP3:an och 206:an på samma parkeringsplats i garaget, gått om utrymme och det är hur enkelt som helst att flytta på hojen med låst lutning av framvagnen. Bilen och hojen ser ut å komma väl överrens, inga tecken på avundsjuka eller rivalitet än så länge...

Ska se om jag kan ladda upp lite bilder från Skokloster snart, det var hur bra väder som helst och massvis med folk och fordon...