Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?
2018-04-23, 17:13:25
Ingen Avatar
Startsida Hjälp Kalender Galleri Arcade Logga in Registrera
Nyheter: MP's med Daniel Helldén i spetsen och S/V/FI i släptåg, krig mot moped klass 1 och uppåt i Stockholm med förorter, läs mer här --- >>--> http://www.scooterforum.se/forum/index.php/topic,1540.0.html

+  Scooter Forum
|-+  Välkommen
| |-+  Förslag till förbättringar samt eventuella fel och annat forumrelaterat
| | |-+  Radering av egna postningar,
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Radering av egna postningar,  (läst 2293 gånger)
tomas
Admin-tomas
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 3328

Kör: Bmw c650gt
Hemort: Stockholm, NV om.

Hemsida
« skrivet: 2011-03-17, 12:51:32 »

Hallå alla glada forum användare.

I ett forum finns hur mycket som helst som är relevant och massor som är mindre relevant.

Som jag ser det så behöver inte allt vara relevant och jag har haft påslaget möjligheten att även radera sina egna ämnen för att ibland tänker man galet och ångrar sig.

Men levande trådar där andra har svarat på bör alltid få vara kvar för när du raderar tar du även bort andras ansträngningar och deras poster, samt så när man är inne ofta så märker man att något saknas på en tavla och man undrar givetvis varför.

Så var snäll och tänk på att jag har satt upp så att ni som användare kan radera både egna inlägg och dessutom kompletta trådar som ni startat, "frihet" under ansvar  Smiley

Jag ska försöka lägga tillbaka tråden från backupen (aldrig gjort ett urval tidigare) kan vara nyttigt att ha koll på även den biten, är noga med backuper och det finns faktiskt ett komplett reserv forum snurrande hos en annan webhosting firma, utifall att Wink

-Tomas
Loggat

Those are my principles. If you don't like them I have others Wink

Groucho Marx.
tomas
Admin-tomas
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 3328

Kör: Bmw c650gt
Hemort: Stockholm, NV om.

Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2011-03-18, 01:35:36 »

Det tog sin tid, men nu är det gjort och dokumenterat tills nästa gång om det behövs. (återställning av i misstag raderad tråd)
Såg också nu att antal posts inte uppdateras med check programmet i forumet men hittade en snutt som räknade igenom detta också.
Så om du tycker att antalet posts inte är vad du kom ihåg så beror det på detta, men det ska inte skilja mycket, på mig plussades en post på.

-Tomas
« Senast ändrad: 2011-03-18, 01:53:22 av tomas » Loggat

Those are my principles. If you don't like them I have others Wink

Groucho Marx.
Sidor: [1] Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.077 sekunder med 21 databasfrågor.