Då har det hämtats ett paket på posten. Mailade Biscaya Racing för ett tag sedan
http://www.biscaya.com/och fick pris och leveranstid, Och att Italiernarna bytt artikelnummer.. Det klämtade en lite varningsklocka där. mem priset var nice 260kr och sedan 89kr i frakt +moms 349kr totalt - och ingen fakturerings avg. eller Postförskott! Ringde en puma och frågade om jag ville hämta själv på lördag eller posten. vi lägger i fakturan i lådan isf sade hon . Nice!! Så ska en slipstens dras.

det såg rätt ut. Men Men, Enligt Murphy som vi alla känner så hade han pillat på den.

Jag fick kapa, fila, göra nya hål, och yxa till ett fäste. Ett hål gick att använda av fyra! det som sitter på högersidan. men nu sitter det där. Jag ville Inte ta kort från ett visst håll,
(från luftburkens sida) eftersom jag var tvungen att använda självborrande skruv där.. (Eller att jag glömde det i min frustration) man kan ta det hur man vill hehe, det ser för illa ut tycker jag iaf med självborrande.
men det syns inte om man inte skruvar isär det.. Jag kanske gör om det om jag skaffar ett öppet luftfilter.

Men det sitter klanderfritt och kan inte lossna.

Ja just det.. fråga er själva om ni har normalt tålamod, bättre än normalt, eller utomordentligt bra tålamod, har ni inte det sistnämnda - överväg då att låta bli denna mod!

Det är ett helsike att få bort luftburken, vevhusvent ska loss, insugsslangen, skruvas loss från högersidan, dräneringsslangen, och ett fäste som sitter i luftburken/motorn med ett extra stag..hmm Detta är inget jämfört med att få tillbaka allting! Här var det läge för kaffe paus.. luftburken väger komplett 3-4 kg.. lär bli rationaliseringar..

- men det bröööta fett när jag prova utan luftfilter!! Som en bakfull fet drake snarkar... ungefär.. får bli något som är lite skärmat.. hmm.

Bilderna då.. Håll till godo
1: Hugger med artikelnr - nybakad från Italien
2: Här är förhoppningarna höga - men bromsslang & bromswire fick man kapa bort fästet på huggern för.
3: Åsså det tillyxade fästet, man kan se även att jag fick kapa lite i hörnet närmast motorn.
4: Samma tema som förra!
5: Fick det till 92% centrerat... det får duga... syns inte bakom regskylten iaf.
6: Samma tema - andra sidan...