Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
2026-04-18, 14:25:59
Ingen Avatar
Startsida Hjälp Kalender Galleri Arcade Logga in Registrera
Nyheter: MP's med Daniel Helldén i spetsen och S/V/FI i släptåg, krig mot moped klass 1 och uppåt i Stockholm med förorter, läs mer här --- >>--> http://www.scooterforum.se/forum/index.php/topic,1540.0.html

+  Scooter Forum
|-+  Välkommen
| |-+  Förslag till förbättringar samt eventuella fel och annat forumrelaterat
| | |-+  IE8 scroll problem fix,
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: IE8 scroll problem fix,  (läst 5448 gånger)
tomas
Admin-tomas
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 3405

Kör: Bmw c650gt
Hemort: Stockholm, NV om.

Hemsida
« skrivet: 2009-10-22, 01:44:15 »

Nu då man automatiskt blir uppdaterad till IE8 så har det visat sig att det finns en bugg i IE8 som er problem ex.vis i SMF forum med flera med att rutor inte scrollar som dom ska och ex vis smileys blir inte rätt.

Jag har lagt på en tmp fix som borde funka för dessa problem men har inte IE8 själv så jag kan inte testa.

-Tomas

Loggat

Those are my principles. If you don't like them I have others Wink

Groucho Marx.
Återfallet
MC Scooter 125cc (Full Medlem)

Antal inlägg: 90

Kör: Yamaha X-Max 250 -07
Kör2: Så länge det går

Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2009-10-23, 08:41:56 »

Dessa webbläsare... Jobbar som webbdesigner och det stora hatobjektet är Firefox. Den kräver ofta extra kommandon för CSS för att funka, lägger till enstaka pixlar lite överallt, många typsnitt ser för j-iga ut, och är allmänt bökig. IE, Opera och Safari är inga problem att jobba med. Funkar klockrent och ser alltid bra ut. Googles webbläsare har jag inte ens befattat mig med.

Kör själv med IE7 då IE8 verkar ha/ha haft många buggar. Safari och Opera är också buggiga.
Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.051 sekunder med 21 databasfrågor.