|
|
mixen
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 1394
Kör: honda sh 350 2021
Kör2: KTM690 SMC 2021
Hemort: dalarna

|
 |
« Svara #61 skrivet: 2014-05-10, 18:35:47 » |
|
@ yoss ja packningen kan bli problematisk  tror att jag kan få med prylarna ......... men kymcon är inte uträknad än....får se...... blir väl o träffas i nivsta framöver mixen
|
|
|
|
|
Loggat
|
man får inget gratis allt kostar på ena eller andra sättet .........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mieri

Antal inlägg: 1396
Kör: Gullan - 98 - inte en scooter.....
Kör2: Volvo 945 -94 without turbo
Kör3: Mazda Mx5 / Miata - 92
Kör4: (Har kört FJS 600 & Tmax500 bl a )
Kör5: E-Bike Trek Powerfly +9 :))
Hemort: Åkersberga typ Roslagen

|
 |
« Svara #67 skrivet: 2014-07-08, 22:08:21 » |
|
Var med på en SMC-organiserad knix-körning (träff på go-cartbana, kurvtagningsträning med instruktörer från SMC) på Rörkenbanan strax norr om Uppsala (läs mer om arrangemanget HÄR). Det var länge sen jag hade lika kul, fyra 15-minuterspass på banan med genomgång före och efter varje pass. Mycket feedback från instruktörerna men även mycket skoj och möjligheter att prova ett och annat. Rejält kurvig bana med en fantastisk beläggning gjorde att det inte alls var svårt att hänga med alla de andra hojarna...och gissa om alla ville veta vad MP3:an gick för och hur den funkade! Det hela gick på 300 kronor och det var klart värt pengarna! Bra där ! Gullan
|
|
|
|
|
Loggat
|
Om alla fimpar kastades nån annanstans än där man oftast ser dom, undrar hur mycket pengar det skulle sparas rent samhällsekonomiskt...+ alla j-a McDonaldspåsar i dikena oxå ! Hate them . 1 miljard fimpar / år har jag för mig att d va ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mieri

Antal inlägg: 1396
Kör: Gullan - 98 - inte en scooter.....
Kör2: Volvo 945 -94 without turbo
Kör3: Mazda Mx5 / Miata - 92
Kör4: (Har kört FJS 600 & Tmax500 bl a )
Kör5: E-Bike Trek Powerfly +9 :))
Hemort: Åkersberga typ Roslagen

|
 |
« Svara #73 skrivet: 2014-07-09, 11:37:31 » |
|
Japp
M.
( Japp ) är en godissort som jag tyckte mycket om på den tiden när jag åt godis... M. Vilket bra väder det är idag förresten . M. Dajm var rätt god den med  M.
|
|
|
|
|
Loggat
|
Om alla fimpar kastades nån annanstans än där man oftast ser dom, undrar hur mycket pengar det skulle sparas rent samhällsekonomiskt...+ alla j-a McDonaldspåsar i dikena oxå ! Hate them . 1 miljard fimpar / år har jag för mig att d va ?
|
|
|
|
|