|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mieri
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 1396
Kör: Gullan - 98 - inte en scooter.....
Kör2: Volvo 945 -94 without turbo
Kör3: Mazda Mx5 / Miata - 92
Kör4: (Har kört FJS 600 & Tmax500 bl a )
Kör5: E-Bike Trek Powerfly +9 :))
Hemort: Åkersberga typ Roslagen

|
 |
« Svara #36 skrivet: 2013-05-17, 00:29:35 » |
|
Hej,
Provar med nån eller några bilder först.
Jo , det blev några som kom iväg till Nifstaträffen även denna torsdag. Jag , Buell Patrik , Hoffcat , UralTomas med sidvagn 1 och till slut Östen med Uralekipage han med. Dock en svart. Tomas har ju en andra världskrigs Rommelsandfärgad trehjuling. Mixen hade redan anlänt till träffen innan vi ens kommit halvvägs. Men fram kom vi utan några problem. Inte en endaste punktering ? Mycket synintryck när man väl är där. Man hinner som vanligt inte riktigt se allt. Men det är väldigt trevligt att närvara där. Jag fick i mig den där räkmackan, dricka å ett par korvar. Köttbullsmackan tror jag den var populär den me. Tiden gick fort. Mixen skulle hem. Hans Gps visade att ca 2235 skulle hemma vara framme. Ett litet tag därefter åkte även vi hemåt. Även hemresan gick problemfritt ? Samlades vid Statoilmacken i Åkersberga nån gång innan halvelva tror jag. Blev kvar där en bra stund allihopa. Gonatt Mieri
|
|
|
|
|
Loggat
|
Om alla fimpar kastades nån annanstans än där man oftast ser dom, undrar hur mycket pengar det skulle sparas rent samhällsekonomiskt...+ alla j-a McDonaldspåsar i dikena oxå ! Hate them . 1 miljard fimpar / år har jag för mig att d va ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|