|
|
mieri
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 1396
Kör: Gullan - 98 - inte en scooter.....
Kör2: Volvo 945 -94 without turbo
Kör3: Mazda Mx5 / Miata - 92
Kör4: (Har kört FJS 600 & Tmax500 bl a )
Kör5: E-Bike Trek Powerfly +9 :))
Hemort: Åkersberga typ Roslagen

|
 |
« Svara #31 skrivet: 2013-05-12, 21:22:12 » |
|
Hej,
Först bild.
Mieri
Jo det har blivit ca 30 mil i helgen på Silvervingen. I lördags var Hoffcat & jag ute och övningskörde. Det är då förståss A körkort som stundar någon gång här framöver för Hoffcat. Vi for runt mest i Vallentuna & Åkersberga . Matsäck hade vi oxå som förtärdes vid en vackert belägen sjö strax utanför Åkersberga. Suzuki Bandit 1250 är fortskaffningsmedlet som införskaffats . Blå, mycket snygg tycker jag. Försökte bifoga bild på dom tillsammans . Men se det gick inte! Idag söndag blev det en kvällstur till Sigtuna , Våfflan . Tillsammans med Tomas å Susie som ni kanske känner igen vid det här laget ? Väl där åt vi så att vi blev mätta = middag . Bild på oss finnes därifrån. Åkte den halvsnabba vägen hem för att det var faktiskt lite, men bara lite kallt. Hälsningar Mieri
|
|
|
|
|
Loggat
|
Om alla fimpar kastades nån annanstans än där man oftast ser dom, undrar hur mycket pengar det skulle sparas rent samhällsekonomiskt...+ alla j-a McDonaldspåsar i dikena oxå ! Hate them . 1 miljard fimpar / år har jag för mig att d va ?
|
|
|
mieri
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 1396
Kör: Gullan - 98 - inte en scooter.....
Kör2: Volvo 945 -94 without turbo
Kör3: Mazda Mx5 / Miata - 92
Kör4: (Har kört FJS 600 & Tmax500 bl a )
Kör5: E-Bike Trek Powerfly +9 :))
Hemort: Åkersberga typ Roslagen

|
 |
« Svara #32 skrivet: 2013-05-14, 13:36:40 » |
|
Hej,
Först bild.
Mieri
Jo det har blivit ca 30 mil i helgen på Silvervingen. I lördags var Hoffcat & jag ute och övningskörde. Det är då förståss A körkort som stundar någon gång här framöver för Hoffcat. Vi for runt mest i Vallentuna & Åkersberga . Matsäck hade vi oxå som förtärdes vid en vackert belägen sjö strax utanför Åkersberga. Suzuki Bandit 1250 är fortskaffningsmedlet som införskaffats . Blå, mycket snygg tycker jag. Försökte bifoga bild på dom tillsammans . Men se det gick inte! Idag söndag blev det en kvällstur till Sigtuna , Våfflan . Tillsammans med Tomas å Susie som ni kanske känner igen vid det här laget ? Väl där åt vi så att vi blev mätta = middag . Bild på oss finnes därifrån. Åkte den halvsnabba vägen hem för att det var faktiskt lite, men bara lite kallt. Hälsningar Mieri Gissa om det blev en tre-hjuling till salu på " riktigt " idag  ........ Mieri
|
|
|
|
|
Loggat
|
Om alla fimpar kastades nån annanstans än där man oftast ser dom, undrar hur mycket pengar det skulle sparas rent samhällsekonomiskt...+ alla j-a McDonaldspåsar i dikena oxå ! Hate them . 1 miljard fimpar / år har jag för mig att d va ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|