Vill bara gratulera dig Tomas till att vi nu är 150 medlemmar. Jag vet att du var beredd att lägga av i början eftersom aktiviteten var så låg. Jag höll själv en låg profil under några år eftersom jag tyckte att ingenting hände. Nu är jag i fall glad över att vi är några stycken som ser ut att kunna göra gemensamma turer.
Jag vill passa på och upprepa det jag sagt tidigare att om vi som är medlemmar anger vår hemort så är det lättare att kunna kontakta dom som finns i närområdet för att informera om lokala grupper o träffar.
Någon tyckte också att sidan skulle "promotas mer". Jag har lagt upp en gruppsida på facebook som jag kallar scooterforum, sweden. Huvudsyftet är att nå ut med webbsidan
www.scooterforum.se.
Till sist. Folk från andra länder brukar också vilja surfa runt och besöka intressesidor och skaffa kontakter osv. Vi kanske skall ha en tråd där vi enbart kommunicerar på engelska.

Men i ärlighetens namn så ska ni gratulera er själva också, inget forum (levande) utan medlemmar som postar ibland, det hela började som lite "terapi" men visst är det jättekul när det så sakta växer. (mest er förtjänst)
Ni som är här ofta ser att medlemsantalet hoppar upp och sedan ned och det beror på att jag kategoriskt tar bort registreringar som inte är korrekta/tveksamma typ med länkningar i profilen till o-bra sidor.
När det gäller hemort så är det ett bra förslag

och jag ska lägga till ett fält "Hemort:" efter "Kör:" fälten i profilen som visas när man postar något.
&-Tack för promot, skadar aldrig.
Jag ska fundera på en tråd med Engelska, tyvärr har de allra flesta utländska besök så här långt varit ena eller andra formen av reklam alternativt försök att posta länk till sida som ger virus eller något annat tveksamt, senast igår tror jag något om Nikon kamera som länkade till sådan sida, om någon hann se den posten innan jag tog bort den.
-Tomas