Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
2021-10-18, 23:24:40
Ingen Avatar
Startsida Hjälp Kalender Galleri Arcade Logga in Registrera
Nyheter: Uppdaterad sista post i tråden - Tack och det var skoj i de alldeles strax 10åren det varat men nu går vi vidare, läs mer i den här tråden >>--> http://www.scooterforum.se/forum/index.php/topic,1828.0.html

+  Scooter Forum
|-+  Scooterturer
| |-+  Ta en sväng och kanske en fika?
| | |-+  Scooterturer från Shell-Lockarp i vår och sommar (strax utanför Malmö)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Scooterturer från Shell-Lockarp i vår och sommar (strax utanför Malmö)  (läst 3636 gånger)
El Garto
Klass 2/EU25 (Nybörjare)
*

Antal inlägg: 4

Kör: Aprilia Atlantic 500cc

« skrivet: 2010-01-16, 20:40:01 »

Tjena!
Tänkte att det kanske finns någon/några maxiscooter-ägare här på forumet som bor i sv Skåne.
Är det så så kanske någon/några av er är intr av att ta en tur då o då i vår o sommar. Tänkte mig att ha fasta tider en eller två ggr i veckan för turer på 1-4 timmar där div fikastopp är stående inslag.
Utgångspunkt för turerna blir förslagsvis Shell-Lockarp där tankning/proviantering kan fixas och en kopp kaffe kan slinka ner i samband med pratstund innan avfärd.

Intresserade kan ju skriva in sitt användarnamn i listan.
När solen börjar titta fram kan vi planera för första träffen.
Diskussionspunkt 1 vid första fikastoppet blir självfallet hur vi lägger upp det med fasta tider etc i sommar.
Väl mött!
/El Garto

1. El Garto
2.
3.
4.
5.

Ps. Kopiera listan i sista (förste man/kvinna kopierar listan ovan) inlägget, klistra in i ett nytt inlägg och fyll på med ditt användarnamn Ds.
« Senast ändrad: 2010-01-16, 20:50:07 av El Garto » Loggat

Its not the fart that kills, its the smäll.
SlowC
Klass 2/EU25 (Nybörjare)
*

Antal inlägg: 3

Kör: Kymco Xciting 500
Kör2: VW Golf Plus TSI
Kör3: MTO Sport gyrokopter

« Svara #1 skrivet: 2010-07-11, 22:09:26 »

Hej El Garto,

Lite sent ute, men jag följer gärna med  (när inte jobbet kommer emellan). Eftersom jag kommer från Lund så är Lockarp på perfekt avstånd, som startpunkt. Sätter mig med på listan  icon_salut

1. El Garto
2. SlowC
3.
4.
5.

--Nisse
Loggat
SlowC
Klass 2/EU25 (Nybörjare)
*

Antal inlägg: 3

Kör: Kymco Xciting 500
Kör2: VW Golf Plus TSI
Kör3: MTO Sport gyrokopter

« Svara #2 skrivet: 2010-07-27, 20:46:29 »

Hehe... först nu inser jag att ElGarto har återgått till MC.  Embarrassed - Nåja, ifall någon annan i Malmö-trakten är intresserad av att komma samman för fika och en liten runda kring Skåne så är det bara att säga till.
Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.093 sekunder med 21 databasfrågor.