Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
2024-03-29, 07:41:18
Ingen Avatar
Startsida Hjälp Kalender Galleri Arcade Logga in Registrera
Nyheter: Uppdaterad sista post i tråden - Tack och det var skoj i de alldeles strax 10åren det varat men nu går vi vidare, läs mer i den här tråden >>--> http://www.scooterforum.se/forum/index.php/topic,1828.0.html

+  Scooter Forum
|-+  Scooter Relaterat
| |-+  Maxi Scooters
| | |-+  Värt mödan att ta MC-kort eller nöja sig med en trehjuling ala Piaggio MP3..?
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: 1 [2] Skriv ut
Författare Ämne: Värt mödan att ta MC-kort eller nöja sig med en trehjuling ala Piaggio MP3..?  (läst 13110 gånger)
kalle.mp500
Klass 2/EU25 (Nybörjare)
*

Karma: 2
Antal inlägg: 19

Kör: mp3 Blå

« Svara #15 skrivet: 2016-07-05, 15:59:51 »

Hej Jizzen

Är nu inne på min andra säsong med en mp3 500abs efter drygt tio år med EU-moppe . Och undrar varför jag tvekade så länge . Jo priset kan ju skrämma , och är den smidig nog i stan (om man behöver åka där) ja jag pendlar varje dag tills isen har lagt sig på gator och torg. PÅ sommaren åker jag 12-13 mil motorväg och blir inte trött i armarna utan skulle bara vilja ha något som höll jämn hastighet javisst ja farthållare heter det visst. Gubben är i samma längd som ni och har hissat upp rutan till högsta läget och vips så blev det behagligt. Dock åker jag inte i kortbrallor och t-tröja utan har riktiga kläder . Då jag tror att det gör lika ont att ramla från en scooter som från en mc . Men som ni har påtalat en bra hjälm är värt varenda krona. Har själv kastat två som inte höll måttet. Lycka till vad det nu blir .

Vänliga
Kalle
Loggat
Sidor: 1 [2] Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  


Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.082 sekunder med 21 databasfrågor.