Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
2021-10-18, 21:34:54
Ingen Avatar
Startsida Hjälp Kalender Galleri Arcade Logga in Registrera
Nyheter: Uppdaterad sista post i tråden - Tack och det var skoj i de alldeles strax 10åren det varat men nu går vi vidare, läs mer i den här tråden >>--> http://www.scooterforum.se/forum/index.php/topic,1828.0.html

+  Scooter Forum
|-+  Övrig Motor
| |-+  Motor allmänt
| | |-+  Slussen,
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Slussen,  (läst 1725 gånger)
tomas
Admin-tomas
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 3405

Kör: Bmw c650gt
Hemort: Stockholm, NV om.

Hemsida
« skrivet: 2014-03-29, 15:45:08 »

Ett politiskt beslut som bara har pengar och rävspel i första rummet och som vanligt medborgarna i tredje rummet som jag ser det, som så mycket annat låter det fint till en början men vid en närmare granskning kanske inte alls är så lysande?

Jag hoppas att många ser den här filmen och kanske funderar lite över innehållet, för vem idag (självförvållat) litar rakt av på "våra" politiker?

Och finns det verkligen någon enda en som vill ha ytterligare "massduplicerade" shoppingcentrums stöpt i liknande former och med samma otroligt tråkiga innehåll och butikskedjor?
När var det nu sist jag sa till mig själv?
-Kanske ska jag åka till Sollentuna centrum eller kanske Skärholmen’s eller Solna’s för att få en känsla av dess unika mysiga karaktär och för den där butiken som inte finns i exakt alla andra shopping centrum med exakt samma artikelurval? Hmm, aldrig sa Bull.
Inledningen på filmen säger allt, karva sönder det gamla för vad? Ett sår till i stadskärnan och ett förstörande av de finaste utsikterna och intressantaste delarna i stan, nytt finns på många ställen men det som finns i det området är unikt och turistintensivt.

Stoppa vansinnet! Rädda Slussen!

-Tomas
« Senast ändrad: 2014-03-29, 16:08:33 av tomas » Loggat

Those are my principles. If you don't like them I have others Wink

Groucho Marx.
Sidor: [1] Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.121 sekunder med 21 databasfrågor.