|
|
|
|
JanneHagnell
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)
Karma: 14
Antal inlägg: 346
|
|
« Svara #19 skrivet: 2013-01-07, 01:34:58 » |
|
Plockade under dagen isär och tappade ur resterande bensin, vred på packningen som mest bara verkade vara torr, monterade allt, hade bråttom in till gäster som just anlänt - och hällde på bensin från fel kärl! Tog slaskkärlet med lite skit och några droppar spolarvätska i bensinen!! Så det var bara att börja om när gästerna gått och gratulera mig själv till titeln dagens klantarsle... Fick tappat ur bensinen igen och torkat bort skit och spolarvätska, monterat ihop kranen och kört lite fram och åter på gatan med gott resultat och sedan ställt upp den utan att montera tillbaka kåpan och, peppar, peppar, efter ett par timmar var det fortfarande tätt. Så nu är det tumhållning som gäller. En sak jag inte blir klok på är att på kåpan står det att bensinkransvredet ska stå rakt upp för reserv, rakt ner för normal och mitt emellan för av. Det är också vad det ser ut som när man tittar på inkromet i kranen. Men i manualen står det av rakt upp, reserv rakt ner och normal däremellan. Det lilla man ser av kranen ser den likadan ut som min. Skulle fabriken verkligen ha gjort två olika kranar?
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|