Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
2026-04-19, 01:25:30
Ingen Avatar
Startsida Hjälp Kalender Galleri Arcade Logga in Registrera
Nyheter: Uppdaterad sista post i tråden - Tack och det var skoj i de alldeles strax 10åren det varat men nu går vi vidare, läs mer i den här tråden >>--> http://www.scooterforum.se/forum/index.php/topic,1828.0.html

+  Scooter Forum
|-+  Scooter Relaterat
| |-+  Trehjuliga Scooters,
| | |-+  piaggio mp3
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: piaggio mp3  (läst 4084 gånger)
puppe
Klass 1/EU45 (Junior Medlem)
**

Antal inlägg: 43

Kör: piaggio mp3 500
Kör2: saab 93 turbo 150 hp
Hemort: simrishamn

« skrivet: 2012-08-18, 20:12:21 »

Hej någon som vet om det finns lite styling grejer till piaggio mp3 och mycket till behör mvh puppe
Loggat
hevil
Admin-hevil
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 397

Kör: Gilera Fuoco -08
Kör2: Volvo C30 D4 - 2011
Hemort: Lidköping

« Svara #1 skrivet: 2012-08-19, 00:26:41 »

Tyvärr... Illa dåligt med styling..  Finns inget bra universal till två hjulingar heller idag.. Alla maskiner är så speciella.  Men det billigaste måste nog vara fälg-tejp m reflex från Biltema 99 kr. Sedan får man nog låta fantasin flöda fritt hehe.  tex andra blinkers och xenon loo-a-like lampor + dioder gör mycket för utseendet..

En hugger hat jag fått dit med, + En superlåg vindruta från bulster.. Åsså 160 sula,  Det gjorde gött för komforten.. Fabrikat Maxxis.

Jag har ju meckat dit annan luftburk för original är ju så satans ful och ärligt talat så tror jag att den inte flödar tillräckligt.... Eftersom den sitter även på de mindre modellerna, och jag har yxat dit ett annat slutrör. Bara att byta det tjänar man effekt för original burken väger 10 kg och mitt fullflödes til 1100 Gixxer väger 3 kg.. sedan att det låter mer ser jag som ett bonus..    andra skulle nog kalla det för buller... haha.. hmm ett rör i Kolfiber eller Titan vore ju ultimat... men kanske lite overkill på maskintypen, hehe  Grin

Men vi vet ju att :  Loud  Pipes Save Lives.... 
Loggat

"Man måste inte alltid tävla, men det kan vara bra att alltid vara förberedd"
Sidor: [1] Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.038 sekunder med 20 databasfrågor.