Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
2026-06-13, 19:41:42
Ingen Avatar
Startsida Hjälp Kalender Galleri Arcade Logga in Registrera
Nyheter: Uppdaterad sista post i tråden - Tack och det var skoj i de alldeles strax 10åren det varat men nu går vi vidare, läs mer i den här tråden >>--> http://www.scooterforum.se/forum/index.php/topic,1828.0.html

+  Scooter Forum
|-+  Scooter Relaterat
| |-+  Trehjuliga Scooters,
| | |-+  Öppna hjälmskuffen utan nyckel på MP3 500 Touring 2012?
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Öppna hjälmskuffen utan nyckel på MP3 500 Touring 2012?  (läst 4189 gånger)
Revox
Gäst
« skrivet: 2012-07-05, 21:17:13 »

Läste på MV om folk som av misstag lagt nycklarna till hojen under sadeln och sedan stängt igen, en lite ångestladdad situation om man inte är hemma vid och har tillgång till den röda huvudnyckeln.

Blev lite nyfiken och började söka men hittar ingen info på nätet förutom på MV där det beskrivs att en vajer skall gå längst vänster insida bakskärmen och ett lätt ryck i den skall öppna hjälmskuffen.

Var ute en snabbis och lös upp under bakskärmen men jag  ser inget vajerhölje, att det finns en vajer är ju solklart eftersom man kan öppna skuffen manuellt med tändningsnyckeln i off-läge och vrida motsols. Kanske någon ny dragning av vajern på senare årsmodeller eller så ser jag väldigt dåligt Cheesy Får väl ta en check i morgon i dagsljus.

Känns verkligen som att det här kan hända mig, jag är ungefär lika förvirrad som denna snubbe Grin

"En stressad man på MV trodde att han hade låst in sina nycklar under sadeln och eftersom han var hemma gick han helt sonika och hämtade den röda nyckeln. När han var på väg ut till hojen kom han att tänka på att han inte letat i sovrummet efter den försvunna nyckeln. Väl där hade han lagt ifrån sig den röda nyckeln någonstans men mindes inte var Cheesy"

/Thomas
« Senast ändrad: 2012-07-05, 21:32:11 av Revox » Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.059 sekunder med 18 databasfrågor.