Suck inser att jag "glömt" att tipsa om en väg i hastigheten. Till Er andra,
tackar, kommer att prova några av dessa jag inte kört tidigare i sommar, om den nu kommer.
Nu så. Om Ni någon gång kommer till de södra delarna af den kungliga hufvudstaden, även om jag ser att den börjar längre bort än den sträcka jag brukar köra rekommenderas r
Utflyktsvägenhttp://www.utflyktsvagen.se/ Brukar själv kliva på i Södertälje av naturliga orsaker då jag bor där, kör gamla vägen till Trosa och vidare på småvägarna till Kolmården. Därifrån kan man antingen sedan luska motorväg tillbaks eller göra som jag följa riksväg 55/56*an mot Katrineholm - Flen - Gnesta där man sedan kan antingen köra 57'an mot Järna-Södertälje eller svänga av mot Mariefred ( Väg 223) och sedan köra mot Södertälje därifrån.
Brukar bli en 20-25 härliga mil. Dock ett litet råd. Då man från Trosa i princip hela vägen till Norrköping kör ganska nära havet kan det bli lite kyligt tidigt på säsongen innan vattnet är varmt. Vill man slippa detta, på med underställ som sedan kan tas av eller vänta in värmen senare på säsongen. Trevlig tur.