|
|
|
|
|
|
|
|
erkagn
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 254
Kör: Snart en Vespa
Kör2: H-D Sporster XL 1200 C -08
Kör3: Crescent Elin, elcykel
Kör4: Haibike Hardseven 2.0, emtb
Hemort: Umeå

|
 |
« Svara #4 skrivet: 2012-03-11, 10:58:47 » |
|
Hej erkagn och Välkommen till ScooterForum!  Grattis till nyförvärvet  En stund kvar där uppe till bart men snart så. -Tomas Tackar! Ser fram emot premiärturen med den lilla scootern. Längtar faktist mera till att få köra den än att ta fram min Sporster som jag redan kört en säsong med. Så den vet man ju hur den är. Men har aldrig kört scooter förut. Ja, tur att veckorna flyger förbi, så snart... Hoppas kunna köra den i mitten av april. Erik
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
Klemens
Klass 2/EU25 (Nybörjare)

Antal inlägg: 1
Kör: Aprilia Leonardo 300
Kör2: KTM 660 SMC
Kör3: Bmw (fast med fyra hjul)
|
 |
« Svara #6 skrivet: 2012-03-13, 19:07:22 » |
|
Hej och välkommen till en bättre värld!  Premiärade igår till jobbet. F**n så mycket smidigare det går än med bil! Betydligt roligare också! Körde faktiskt fler mil med scootern än med andra hojen förra året. Kallt imorse men det är ju som sagt bara Mars än. Bättre ska det bli!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
|
|
erkagn
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 254
Kör: Snart en Vespa
Kör2: H-D Sporster XL 1200 C -08
Kör3: Crescent Elin, elcykel
Kör4: Haibike Hardseven 2.0, emtb
Hemort: Umeå

|
 |
« Svara #9 skrivet: 2012-03-15, 12:41:06 » |
|
@Klemens, Hej och Välkommen till ScooterForum!  @erkagn, Nu kan du i alla fall "torrgasa" lite  och klappa om den medan vi alla väntar/hoppas på en snabb/tidig vår  -Tomas Ja, nu står den i garaget. . Försäkringen är förresten jättebillig. Eftersom jag har en annan mc försäkrad i samma bolag så får jag 50%. Blir 387 kr för helförsäkring / helår. /Erik
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
parola
Klass 2/EU25 (Nybörjare)

Antal inlägg: 10
Kör: Piaggio Beverly 250ie -07
Kör2: Kymco Agility 50 -06 (till salu)
Hemort: Dalarna

|
 |
« Svara #11 skrivet: 2012-04-08, 21:36:55 » |
|
Ja, nu står den i garaget. . Försäkringen är förresten jättebillig. Eftersom jag har en annan mc försäkrad i samma bolag så får jag 50%. Blir 387 kr för helförsäkring / helår. /Erik Vilket försäkringsbolag har du? Hörde med mitt försäkringsbolag (Suzuki märkesförsäkring) och dom hade ingen 2:a mc rabatt!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|