Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
2026-04-21, 19:11:08
Ingen Avatar
Startsida Hjälp Kalender Galleri Arcade Logga in Registrera
Nyheter: MP's med Daniel Helldén i spetsen och S/V/FI i släptåg, krig mot moped klass 1 och uppåt i Stockholm med förorter, läs mer här --- >>--> http://www.scooterforum.se/forum/index.php/topic,1540.0.html

+  Scooter Forum
|-+  Scooter Relaterat
| |-+  Meka/Tillbehör/Extrautrustning
| | |-+  Sälja saker till X-max
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Sälja saker till X-max  (läst 4150 gånger)
prinskorv
Klass 2/EU25 (Nybörjare)
*

Antal inlägg: 1

« skrivet: 2011-04-18, 18:56:10 »

Hallå  Cheesy
Som ny här vet jag inte om det är ok att försöka sälja en sak som jag av rent habegär inhandlade på Mcvaruhuset i stockholm.
Jag har alltså en Apron till Yamaha X-max 06-09 som jag har insett att jag inte kommer att använda, då jag pendlar en väldigt kort sträcka hemifrån till jobbet flera gånger per dag, och tycker det är lite otympligt för mig.

Det är varmt och gott under täcket, men nog smidigast om man åker en sträcka per dag fram och tillbaka.
Köptes för 1410 kr och är alltså YAMAHA original. Jag har använt det totalt 4 gånger sen inköp.

Säljer det för 1000 kr inklusive ev.frakt ut i landet.

mvh
Dennis
Loggat
tomas
Admin-tomas
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 3405

Kör: Bmw c650gt
Hemort: Stockholm, NV om.

Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2011-04-19, 14:37:08 »

Hej prinskorv och Välkommen till Scooterforum! 

---

Det fanns väl egentligen inga riktlinjer för privat försäljning här i forumet, men har ändrat det nu i "agreement" som man godkänner när man registrerar sig här, dvs du kvalar inte in  Wink men du får vara undantaget som numera bekräftar regeln  Smiley (dvs. den får stå kvar)

Nya texten,
Citat
Säljes/Köpes posts får endast göras av dom som är aktiva som medlem och som dessutom har varit registrerad på forumet sedan minst 2 månader tillbaka, säljes/köpes posts får endast gälla scooter relaterade saker som man själv äger och det ska ske på eget ansvar och endast i mindre omfattning.

-Tomas

Loggat

Those are my principles. If you don't like them I have others Wink

Groucho Marx.
Sidor: [1] Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.05 sekunder med 21 databasfrågor.