Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
2024-03-19, 07:42:44
Ingen Avatar
Startsida Hjälp Kalender Galleri Arcade Logga in Registrera
Nyheter: MP's med Daniel Helldén i spetsen och S/V/FI i släptåg, krig mot moped klass 1 och uppåt i Stockholm med förorter, läs mer här --- >>--> http://www.scooterforum.se/forum/index.php/topic,1540.0.html

+  Scooter Forum
|-+  Scooter Relaterat
| |-+  Egna erfarenheter/Recensioner
| | |-+  Film om min Piaggio Medley 125 ABS
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Film om min Piaggio Medley 125 ABS  (läst 5450 gånger)
Olai1967
Klass 2/EU25 (Nybörjare)
*

Karma: 3
Antal inlägg: 8

Kör: Piaggio Medley 125 ABS
Kör2: Piaggio Fly 50 4t2v
Kör3: Keeway Matrix Electric
Kör4: Volvo V70 1999

« skrivet: 2017-07-26, 14:13:47 »

Gjorde en youtube film om min Piaggio Medley 125 ABS som
jag är riktigt nöjd med! Vänligen se här: https://youtu.be/c_cuRZCkCso

Loggat
Rogga
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)
*****

Karma: 14
Antal inlägg: 338

Kör: Kawasaki Vulcan S 2019
Hemort: Linköping/Östergötland


Ha det gött


« Svara #1 skrivet: 2017-07-26, 15:06:49 »

Hej Olai1967  till forumet.

Antar att du är född 1967 precis som jag  Smiley

Kul och trevlig video, lite för lång tycker jag, men trevlig.

Hoppas att du är nöjd med din Piaggio 125 och hoppas att du får många sköna mil på cykeln. Cheesy

- Rogga 
Loggat

"Kör försiktigt o krama varandra i trafiken."
Olai1967
Klass 2/EU25 (Nybörjare)
*

Karma: 3
Antal inlägg: 8

Kör: Piaggio Medley 125 ABS
Kör2: Piaggio Fly 50 4t2v
Kör3: Keeway Matrix Electric
Kör4: Volvo V70 1999

« Svara #2 skrivet: 2017-07-26, 15:14:15 »

Tack Tack... Och joo jag är årsmodell 1967... 50 år visar mätaren...  binkybaby  Smiley
Loggat
Rogga
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)
*****

Karma: 14
Antal inlägg: 338

Kör: Kawasaki Vulcan S 2019
Hemort: Linköping/Östergötland


Ha det gött


« Svara #3 skrivet: 2017-07-26, 15:55:33 »

 Grin

Som du påtalar så visade min mätare på 23 juni. På självaste svenska midsommarafton. Grin Grin Grin

Men ha i bakhuvudet att ingen "mätare" visar rätt..

 

Endast sinne och hjärta, visar vem du/eller vi är.. Grin

- Rogga 
Loggat

"Kör försiktigt o krama varandra i trafiken."
tomas
Admin-tomas
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)
*****

Karma: 16
Antal inlägg: 3405

Kör: Bmw c650gt
Hemort: Stockholm, NV om.



Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2017-07-27, 15:20:09 »

Hej Olai1967  till forumet.

En mycket trevlig och grundlig recension, och det ser ut att vara en trevlig/modern modell så grattis till det inköpet  occasion14
Kikade på din youtube kanal och kikade även på dina föräldrars seglats filmat med super8 kanske som var skoj att se.
Håller du till i Österbotten?

Får också tipsa om en site som heter FMA (använt en del därifrån själv) om du inte redan känner till den som är guld för avgiftsfri musik att använda, finns hur mycket som helst och oftast räcker det att man nämner sång och artist i sluttexten, står att läsa där, går fint att ta ned och är lite som gamla mp3.com som var mest om fri musik innan de tvingades att stänga.

FMA,
http://freemusicarchive.org/


-Tomas
Loggat

Those are my principles. If you don't like them I have others Wink

Groucho Marx.
Olai1967
Klass 2/EU25 (Nybörjare)
*

Karma: 3
Antal inlägg: 8

Kör: Piaggio Medley 125 ABS
Kör2: Piaggio Fly 50 4t2v
Kör3: Keeway Matrix Electric
Kör4: Volvo V70 1999

« Svara #5 skrivet: 2017-07-28, 10:19:42 »

Tack Tomas, och trevligt att du även hittade någon annan film på min youtube kanal av intresse.  Smiley Och joo du gissade rätt, jag bor i Österbotten i Finland i Korsholms kommun i en liten by med namnet Kvevlax lite norr om staden Vasa.

Rogga, vi tycks vara verkligt jämnåriga, jag fyllde den 23 Maj...   occasion13

Jag har också en fakta film om min elskoter (moped) på min kanal, kan lägga ett skilt inlägg hit som recension med länken (den bör man dock se via dator och inte telfon för att få texten med med mera info för jag var inte så "van" vid att laga youtube filmer då jag fixade den... Smiley

Och så har jag några allmänna kör filmer med skoter samt ett kort klipp om min skoterolycka som jag lagade upp för att få betalt från försäkringsbolaget i tiden (de ville ha snutten). Då fick jag axeln ur led och ena benet upprivet... Mest har jag ju hund skolnings filmer (blodspårning/eftersök av skadat vilt samt vattenräddning och ett radioprogram i 13 delar som gick i radion i Finland (på svenska) om min hund då den var valp ! etc.  på min kanal samt några seglingsfilmer, en film om mina
 luftgevär, en om den Finska simskolan i min barndom samt barnfester från den tiden samt en film om skattsökning med metalldetektor, film om min barndom, samt två 60 sekunders filmer som jag deltagit i en film tävling med och som kom med i Final och tom visades på stora duken inför stor publik här i Vasa... Grin Så lite av varje... Vissa blir bara så jätte långa...men det har väl att göra med min personlighet bara..... Embarrassed

H: Olai



Loggat
Sidor: [1] Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  


Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.075 sekunder med 21 databasfrågor.