|
|
|
|
|
|
mixen
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 1171
Kör: t-max 530
Kör2: honda sh300
Hemort: dalarna

|
 |
« Svara #141 skrivet: 2017-07-01, 22:42:10 » |
|
vart en liten tur till gävle idag för att lämna hondan på service ...... fick ut en triumph för o ta mig hem.....trevlig maskin........  hjälpte till o serva vickis yamma ochså .....både lätt o svårskruvad  sist så vart denna nyinvestering ....får se om jag kommer att förstå mig på den  mixen
|
man får inget gratis allt kostar på ena eller andra sättet .........
|
|
|
|
|
mixen

|
 |
« Svara #144 skrivet: 2017-07-03, 21:25:09 » |
|
idag så fick jag hämta hondan från servicen......  då dök det upp en sak efter vägen ........en klocka.....inget märkvärdigt egentligen .... MEN......... någon (lustigkurre ?) har satt upp den mitt i skogen.......det fanns ingenting inom 1km omkrets....inte ens ett jaktpass......litet mysterium......den stog stilla p.g.a. batterierna saknades....... så vad tror ni om detta fenomen  mixen
|
|
|
|
|
|
|
|
mixen

|
 |
« Svara #149 skrivet: 2017-08-09, 20:24:40 » |
|
den här turen skedde inte m mc men kan vara intressant ändå.... rickard o jag åkte till storvik o wetterlings yxsmideri...... jag vart så farsinerad så glömde fota under smidet  man fick skriva in sig för besöket (så dom inte tappade bort några ev. kunder  ) tog några bilder på maskinerna ....o dom var inte nya!!!! innan vi for vart det en liten investering  mixen
|
|
|
|