|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elof
Klass 2/EU25 (Nybörjare)

Antal inlägg: 16
Kör: Kymco Agility City 150
Kör2: Suzuki Freewind 650
Hemort: Kramfors

|
 |
« Svara #9 skrivet: 2015-07-01, 01:15:57 » |
|
Tjena nu er ja her igen Eftersom jag misstänker autochoken ringde ja till köpenscooter, tror att dom er generalagent för kymco. Han jag pratede med tittade på sprängskissen (ja hade oxo laddet hem den) När man kommer till förgasaren så finns de inga artikelnummer på delar till förgasaren. Det finns bare ett art.nr på förgasaren. Ja frågede vad koster den da: den er dyr drykt 5000kr  Man måste ju kunna köpa en del till en förgasare, spec autochoke er väl en grej som kan falera. Denna scooter känns som ett av mina sämre köp just nu. Scootern är oanvändbar. Ska kolla ditt tips Milla, även andra tips emottas tacksamt 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
|
|
Elof
Klass 2/EU25 (Nybörjare)

Antal inlägg: 16
Kör: Kymco Agility City 150
Kör2: Suzuki Freewind 650
Hemort: Kramfors

|
 |
« Svara #12 skrivet: 2015-07-20, 22:47:05 » |
|
Ja 5000+ er lite mycke för en förgasare. Nu vet jag inte om det är förgasaren som falerar eller nåt annat. Tyvärr har jag dåligt med tid just nu att felsöka (er ingen expert heller). Ska försöka få tag på en kompmätare (de va någon som sa: kolla kompen). Kanske en vacker dag får jag fart på eländet. Var jag har förstått (ev fel) så er det inte GY6-motor på Kymco?  ? Det hade kanske underlättat. /Elof
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|