Atheos
MC Scooter 125cc (Full Medlem)

Antal inlägg: 83
Kör: PIAGGIO MP3 400 LT (SÅLD)
Kör2: Yamaha Raptor 700R SE
Hemort: Hälsingland

|
 |
« skrivet: 2014-05-11, 10:22:35 » |
|
Hej! Nu överger jag er som Piaggioförare, men den blir kvar i familjen (och ja kommer nog låna den ibland) men har beställt en Yamaha Raptor 700 till mig och frun tar över Piaggion. Har beställt intercomsystem också så vi ska kunna prata med varrandra medans vi kör varsit fordon. Ska be henne skapa ett konto här. Här var hon ut och öva igår kväll. http://youtu.be/-JyEorzXpSg
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Kjelle
Admin-Kjelle
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 728
Kör: Gilera Fuoco
Kör2: John Deere 1120
Hemort: Bergslagen

Sliter bakdäck :)
|
 |
« Svara #1 skrivet: 2014-05-11, 12:08:31 » |
|
Hej! Nu överger jag er som Piaggioförare, men den blir kvar i familjen (och ja kommer nog låna den ibland) men har beställt en Yamaha Raptor 700 till mig och frun tar över Piaggion. Har beställt intercomsystem också så vi ska kunna prata med varrandra medans vi kör varsit fordon. Ska be henne skapa ett konto här. Här var hon ut och öva igår kväll. http://youtu.be/-JyEorzXpSgLycka till och ta det lugnt  Jag trodde det var en fyrhjuling men det kanske är en MC? Kjelle
|
|
|
|
|
Loggat
|
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta! / Groucho Marx.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rvleij
Klass 2/EU25 (Nybörjare)

Antal inlägg: 2
|
 |
« Svara #8 skrivet: 2014-05-22, 17:27:40 » |
|
Hej alla!
Köpte en 300-yourban i förra veckan. Jättenöjd! Redan uppe i nästan 50 mil. : )
Jag var en vecka tidigare än du, också jätte nöjd. Brukade köra en eu moppe, nu en 300 Yourban. Lite att vänja sig på (mycket tyngre och svårare att lägga i kurvan), men nu sitter den som en handska (som man får direkt översätta från ett Engelsk grej).  Lite svårt att hitta service ställe dock, probike tar 3-4 veckor beroende på vilken probike du ringer, Guzzicenter vill inte hjälpa alls, men Globen MC gick lite fortare. Konstig att de säljer så många i Sthlm, men inte har tid att ge service (OCH man får inte köra mer än 10 mil mer än 100mil första gången). /robin
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Benke
Klass 1/EU45 (Junior Medlem)