Hej forumhjältar!
Jag har googlat runt och lurkat på detta forum ett tag. Men nu så tar jag steget och joinar.
Jag håller på att kika på att skaffa mig en tre-hjulare, tycker dom är riktigt coola.
Troligen fallet valet på en mp3 Yourban, men också sneglat på Yamahas Tricity (osäker när den dyker upp dock) , och även mp3 men den kanske är för tung för min boende situation, samt Quadro 350D. Men jag har lite frågor som jag undrar om ni kan ha svar på.
Är Yourban lätthanterad på så sätt att man kan manövrera stående bredvid utan att den trillar omkull, har lite meckigt att mig till mitt garage, så jag måste åka över min gräsmatta och trixa in den i svagt uppförslut i garaget, har byggt ut bakåt så jag kommer inte åt garaget den enkla vägen längre

. Hade en EU-Kymco förut och det gick bra, men nu uppgraderar man ju lite viktmässigt. Försöker bifoga en bild på hur det ser ut at my place.
Sen nästa fundering är om ngn har koll på om det finns service i Dalarna för Piaggio, är våldsamt ohändig med att mecka, officiellt så verkar det inte finnas ngn som gör det. Quadro finns iallf i Gävle, Yamaha i Mora. Läste ngnstans på forumet att det krävs diagnosutrustning för service.
Sen ska sambo övertalas men det finns det ju guider för här på forumet.
Peace!