|
|
|
|
Benke
Klass 1/EU45 (Junior Medlem)

Antal inlägg: 41
Kör: Kawasaki ER6N -14
Hemort: Stockholm
|
 |
« Svara #2 skrivet: 2013-10-07, 09:14:02 » |
|
Jag jobbar både i innerstan och ute i förorterna, jag ser minst en varenda dag. Inne i stan är de flesta parkerade lite här och var men på vägarna möter man en och annan och även om jag vid det tillfället är bilburen åker rutan alltjämt ner och den mötande föraren får en tumme upp.  Det brukar vara både 250, 400 och 500 man ser. T.o.m. en Fuoco visade sig i somras på Valhallavägen.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Kjelle
Admin-Kjelle
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 728
Kör: Gilera Fuoco
Kör2: John Deere 1120
Hemort: Bergslagen

Sliter bakdäck :)
|
 |
« Svara #3 skrivet: 2013-10-07, 10:36:16 » |
|
Jag jobbar både i innerstan och ute i förorterna, jag ser minst en varenda dag. Inne i stan är de flesta parkerade lite här och var men på vägarna möter man en och annan och även om jag vid det tillfället är bilburen åker rutan alltjämt ner och den mötande föraren får en tumme upp.  Det brukar vara både 250, 400 och 500 man ser. T.o.m. en Fuoco visade sig i somras på Valhallavägen. Låter lovande för framtiden. Tvivlarna kanske får backa  Fuoco finns inte så många, importerades endast 2008.
|
|
|
|
|
Loggat
|
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta! / Groucho Marx.
|
|
|
mackemi
Klass 2/EU25 (Nybörjare)

Antal inlägg: 3
Kör: Piaggio MP3 500
Kör2: Honda Zoomer
Kör3: Stålhingst
Kör4: Opel Astra
Hemort: Mölndal

|
 |
« Svara #4 skrivet: 2013-10-11, 21:54:33 » |
|
Äntligen!! Får jag min efterlängtade MP3!  Har haft många och långa övertalningskampanjer, men nu är det dax att hämta skönheten (Piaggio MP3 500 Svart) nästa vecka.  Hoppas på många fina höst/vinter dagar så man får ut och njuta lite!  Superbra forum btw!
|
|
|
|
|
Loggat
|
”One day you will wake up and there won’t be any more time to do the things you’ve always wanted. Do it now!”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|