|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mieri
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 1396
Kör: Gullan - 98 - inte en scooter.....
Kör2: Volvo 945 -94 without turbo
Kör3: Mazda Mx5 / Miata - 92
Kör4: (Har kört FJS 600 & Tmax500 bl a )
Kör5: E-Bike Trek Powerfly +9 :))
Hemort: Åkersberga typ Roslagen

|
 |
« Svara #20 skrivet: 2013-05-01, 21:28:38 » |
|
Hej igen,
Dags för en liten rapport igen. Inventeringen blev klar till slut. Tid fanns för en repa och jag kontaktade då Susie & Tomas. Susie har införskaffat 1 st Kawasaki 650 Versus nu. Tomas åkte som vanligt sin 1200 Explorer, by The Way... Dom befann sig söder om Stockholm. Och jag var fortfarande i Paradiset ? Åkersberga ... Vi bestämde att vi skulle ses i Gustavsberg / Värmdö vid restaurangverksamheten ? Det stora gula M: et , eller även kallad gyllene måsen ... Hänger ni med. Kaffe där . Drack upp den bruna drycken i solnedgången.. Shit ! Camilla Läckberg , släng dig i väggen ! Ja ja vi for iväg samma väg som jag åtminstone samma väg som jag kom ifrån, Vaxholm , Rindö och allt det där. Susie tog täten och överraskade både mig och Tomas med att svänga in mot Saltarö höger efter Hemmesta. Hursomhelst så blev det finåkning förbi Saltaröinfarten och vidare mor Bullandö Marina. Har tidigare anlänt dit med båt ( Flipper 850 ) men aldrig landvägen. Nu blev det av. Väl där träffade vi på en väldigt trevlig VFR 800 - Hondaåkande person . Minglade / slangrade en stund med honom plus att Susie hann köpa en apelsinglass i kulformat ( ha ha ). Tror att klockan var ca 1730 eller nåt sånt just då. Kallt började de bli= time to go home ! Summa summarum en skön men lite kall mot slutet hojeftermiddag.
Uppånervända bilder medföljer som vanligt. Dock inga höjdarbilder, men det är det väl aldrig heller ?
Mieri
|

image.jpg (266.26 KB, 1280x960 - visat 1143 gånger.)

image.jpg (390.4 KB, 1280x960 - visat 1171 gånger.)
|
|
|
Loggat
|
Om alla fimpar kastades nån annanstans än där man oftast ser dom, undrar hur mycket pengar det skulle sparas rent samhällsekonomiskt...+ alla j-a McDonaldspåsar i dikena oxå ! Hate them . 1 miljard fimpar / år har jag för mig att d va ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|