|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mieri
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 1396
Kör: Gullan - 98 - inte en scooter.....
Kör2: Volvo 945 -94 without turbo
Kör3: Mazda Mx5 / Miata - 92
Kör4: (Har kört FJS 600 & Tmax500 bl a )
Kör5: E-Bike Trek Powerfly +9 :))
Hemort: Åkersberga typ Roslagen

|
 |
« Svara #12 skrivet: 2013-04-08, 17:15:30 » |
|
Eller ett par ordentliga öronproppar istället för ny hjälm... BTW, rör du dig i Åkersbergatrakterna kan du räkna med att bli kidnappad till en av våra Roslagsrundor förr eller senare, vi brukar köra upp till Gottröra, gotta oss i räkmackor och spana in diverse andra fortskaffningsmedel som dyker upp där (se mer under "Träffar")...  Bra marknadsföring Yoss! Välkommen Greenvalley. Som du förstår vill vi väldigt gärna träffa dig nån gång här framöver. Bara en sån sak som att Åkersberga är omnämnt gör mig tårögd.. Där ligger du på plus. Gottröra - Here we come! Mieri
|
|
|
|
|
Loggat
|
Om alla fimpar kastades nån annanstans än där man oftast ser dom, undrar hur mycket pengar det skulle sparas rent samhällsekonomiskt...+ alla j-a McDonaldspåsar i dikena oxå ! Hate them . 1 miljard fimpar / år har jag för mig att d va ?
|
|
|
|
|
Greenvalley
Klass 2/EU25 (Nybörjare)

Antal inlägg: 18
Kör: Piaggio MP3 500 Business -12
Kör2: V70
Kör3: Askeladden 505 Freestyle
Kör4: Specialized
Hemort: Stockholm/Gröndal

|
 |
« Svara #14 skrivet: 2013-04-12, 13:02:12 » |
|
Ja, det blev då en vit Caberg Duke, känns bra efter 4-5 mil, inte testat motorvägstempo dock. I övrigt försökte jag mig på att justera bakdämparna, Det är säkert fel på "handgreppet"med originalverktyget/#skitbakomspakarna, rörde sig inte ur fläcken?! Hur som helst! Nu får Trehjulingen "stå till sig" en vecka då det i morgon bär av mot varmare breddgrader, Portugal  ! Ska bli skönt! Hoppas komma hem till en riktig vår med värme som lockar till fler mil!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|