Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
2026-06-13, 15:08:33
Ingen Avatar
Startsida Hjälp Kalender Galleri Arcade Logga in Registrera
Nyheter: MP's med Daniel Helldén i spetsen och S/V/FI i släptåg, krig mot moped klass 1 och uppåt i Stockholm med förorter, läs mer här --- >>--> http://www.scooterforum.se/forum/index.php/topic,1540.0.html

+  Scooter Forum
|-+  Scooter Relaterat
| |-+  Trehjuliga Scooters,
| | |-+  Cruising today...
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. « föregående nästa »
Sidor: [1] Skriv ut
Författare Ämne: Cruising today...  (läst 4899 gånger)
Calvin
MC Scooter 125cc (Full Medlem)

Antal inlägg: 92

« skrivet: 2012-07-04, 14:01:16 »

jaha vem av Er hade jag nöjet att se idag åkandes E4 söderut vid Vårby avfarten runt 11 tiden idag ? I förd en gul väst/jacka samt matchande hjälm på sin MP3'a??  

Tycker det är ett dj...la sätt att inte ens kunna hälsa på en vapenbroder 10m bakom. Jag menar så svårt ska det väll inte vara att känna igen en MP3 Yourban ägare, ÄVEN om jag satt i en bil vid tillfället, inte vinkade till Dig eller på annat sätt gav mig till känna. MEN Du skulle ha FELT THE FORCE  och därför hälsat automatiskt   laughing11
« Senast ändrad: 2012-07-04, 14:17:35 av Calvin » Loggat
Kjelle
Admin-Kjelle
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 728

Kör: Gilera Fuoco
Kör2: John Deere 1120
Hemort: Bergslagen

Sliter bakdäck :)

Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2012-07-04, 21:05:27 »

Skandal!
Loggat

Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta!      / Groucho Marx.
tomas
Admin-tomas
MC Scooter 800cc (Guru Medlem)

Antal inlägg: 3405

Kör: Bmw c650gt
Hemort: Stockholm, NV om.

Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2012-07-17, 20:35:44 »

jaha vem av Er hade jag nöjet att se idag åkandes E4 söderut vid Vårby avfarten runt 11 tiden idag ? I förd en gul väst/jacka samt matchande hjälm på sin MP3'a??  

Tycker det är ett dj...la sätt att inte ens kunna hälsa på en vapenbroder 10m bakom. Jag menar så svårt ska det väll inte vara att känna igen en MP3 Yourban ägare, ÄVEN om jag satt i en bil vid tillfället, inte vinkade till Dig eller på annat sätt gav mig till känna. MEN Du skulle ha FELT THE FORCE  och därför hälsat automatiskt   laughing11
Cheesy

-Tomas
Loggat

Those are my principles. If you don't like them I have others Wink

Groucho Marx.
Sidor: [1] Skriv ut 
« föregående nästa »
Gå till:  

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.105 sekunder med 22 databasfrågor.