Först kudoz till ChriG vars initiativ sent om sider fick till något lite åka här i Stockholmstrakten igen, trist med problemen så att du inte kunde dyka upp.
En kanon dag med högst 20 droppar regn och att man såg någon bit blöt väg ibland annars torrt varmt och soligt.
Jag hade laddat upp med vägbeskrivning i Zumon vilket visade sig fullständigt onödigt då mieri's kompis Tomas hade järnkoll på området, men rätt kul ändå med loggfunktionen så man kunde kika var vi åkte nu efteråt, det blev 289km idag (borde stämma) totalt sett för mig och turen förlängdes mer än en gång i det fina vädret.
Lite bytlåna blev det och jag körde för första gången en T-Max (mieri's) vilket var en grymt trevlig upplevelse speciellt på dom där vägarna, kändes riktigt rapp!
Grymt o-många bilder blev tagna men lägger upp alla 2 här, samt en bild över loggen var vi åkte, kanske kan vara till nytta för någon annan som har lika dålig koll på området som jag.
Sist,
Ett stort tack till Tomas (2) för guideningen och till mieri & Tomas (2) för en trevlig tur!
Logg,
)

Bytlåna, Tomas (2) & mieri på bilden,

Andra fikapausen, riktigt trevligt ställe,

-Tomas