Fått grejerna och man bara häpnar egentligen.
Allt utom SDHC kortet, en hel påse med jox fick man och priset blev 350:- totalt hem till dörren.
Kollat att den verkligen filmar i 720p vilket den gör, och skulle ta en testvideo i all hast med detta "fantastiska" keps montage

Vilket givetvis inte gick att se resultatet av just då jag tog videon, och som ni strax kommer att se så tittar kameran för långt ned i backen, postar klippet i alla fall.
Rekommenderar att ni klickar in er på Youtube och väljer 720 i valet i hörnet och expandera knappen den bredvid fullskärmsikonen för att se hur det ser ut i rätt upplösning, jag är i alla fall imponerad.
Kameran har jag flashat med sista firmwaren som bättrade på exponerings biten och färgen en del.
Ska ta en bild på allt smått och gott som kom med i köpet/paketet senare när jag orkar.
Åkte på en 2003's testimport av elscooter, inte el EU25an.
Och ja ja, jag åker givetvis på min vanliga också i vanliga fall
OBS!!!!
Om någon funderar på att shoppa en sådan här kolla in de rekommenderade säljarna på RC forumet i länken ovan så att det är en #11 ni köper/får.
Hastigheten på SDHC kortet är väldigt viktigt, och jag gjorde omfattande grundforskning för att få ett som funkar, om någon är intresserad så redogör jag gärna hur man väljer rätt, så gott det går.-Tomas