Har inte varit helt nöjd med min vindruta, även om nedersta läget har funkat okej.
Har därför börjat leta efter alternativ...
Såg att Hevil hade köpt en vindruta av märket "Bullster" så jag checkade om en lägre ruta även fanns till min hoj och jo visst det finns

Dessvärre verkar dessa rutor vara näst intill omöjliga att få tag på, har kollat på Bullsters hemsida och de flesta "Dealers" som finns där har inte ens en egen hemsida

Mailade en del återförsäljare i Tyskland, Holland, Österrike etc. om möjligheten att beställa via dem och om de kunde skicka till Sverige...
en enda svarade ifrån Österrike...allting verkade klockrent, 2 veckors leverans, frakt €16 + €80 för vindrutan, enligt prislistan han skickade mig .
Han skulle senast Torsdag (som igår) skicka mig en faktura för inbetalning så att jag kunde betala allt i förskott, men inte ett ljud hittills.
Lite tråkigt, killen verkade i sina mail jätte entusiastisk och kundvänlig, men man får väl fixa rutan på annat håll.
Någon som kan ge en hint om var man skulle kunna tänkas att handla en Bullster ruta?
Rutan ser ut så här...