Tjenare ,
Hoppas att eran helg varit bra . Det kanske är sluttampen på riktigt med hojsäsongen för i år ?
Jag & cathrin fick ett halvplanerat infall i lördags att vi skulle åka och hälsa på mitt brorsbarn Dennis när hans skola hade ett sorts öppet hus . Dennis går på ett lantbruksgymnasium lite utanför Uppsala, Jällaskolan heter den . Skogsbruk är inriktningen som Dennis har valt. Så på förmiddagen nu i lördags drog frun och jag norröver mot Jälla. Krokigt till att börja med. Snabblunch plus tankning i Knivsta. Efter det så blev det E4 åkning mot Uppsala och när Östhammarsskylten dök upp så svängde vi av den stora vägen. Parkerade vingen på ett lämpligt ställe . Letade upp Dennis som precis hade tillsammans med sin Kompis Buster sålt slut på de bullar som de så duktigt hade bakat dan innan. Min bror och min son Rasmus anslöt kort därefter att vi kommit. Vi blev kvar där ett par timmar. Tog inte några bilder på en enda stridsvagn ? Däremot på ett större antal traktorer o.d. Naturligtvis mat å fika. Efteråt så var det meningen att vi bara skulle följa med hem till brorsan i Östhammar för att kanske äta något och sedan åka hem de där 12 milen från honom. Men vi blev kvar där över natten bara så där. Det blev ett mycket trevligt dygn . Bad i balja bastu och diverse kalla drycker tillkom. Kom hem för några timmar sedan nöjda inombords både Cathrin Och jag. Har nu nästan på pricken kört Gullan 700 mil sedan slutet av juni.
Bilder kommer strax för de som vill.
Mieri
http://campl.us/kiUWR4sYKYe