Scooter Forum

Övrig Motor => Motor allmänt => Ämnet startat av: bliss skrivet 2013-08-21, 07:55:34



Titel: Upprop mot snabelbilarnas framfart
Skrivet av: bliss skrivet 2013-08-21, 07:55:34
 :help2:

Insamling av namnunderskrifter som kommer att skickas till SMC för att visa missnöjet mot de farliga väglagningar som görs.

http://www.skrivunder.com/mot_sprutlagning_av_asfalt (http://www.skrivunder.com/mot_sprutlagning_av_asfalt)

Med tanke på att man på fler och fler vägar övergår från punktvis lagning till att täcka precis hela vägbanan med segt klet och löst grus så känns varje försök till förändring angeläget IMHO! Det är tom. så att bilkörning inte känns säker längre...


Titel: SV: Upprop mot snabelbilarnas framfart
Skrivet av: mieri skrivet 2013-08-21, 09:00:41
Gjort!

Mieri


Titel: SV: Upprop mot snabelbilarnas framfart
Skrivet av: GP800 skrivet 2013-08-22, 18:41:26
 :agree: signat...


Titel: SV: Upprop mot snabelbilarnas framfart
Skrivet av: tomas skrivet 2013-08-27, 12:38:51
Va? lagar dom vägarna?  ;)
Ska skriva på.


-Tomas


Titel: SV: Upprop mot snabelbilarnas framfart
Skrivet av: Draken skrivet 2013-08-27, 15:27:24
Råkade ut för denna lagning häromdagen. Å Fy hel.....e det var värre än att köra på våt asfalt.  >:(

Underskrift klar!